divendres, 8 de gener del 2010

Arbre genealògic

Feia temps que parlàvem de la necessitat de fer un arbre genealògic i ara he trobat l'eina perfecta al web www.geneanet.org. És una aplicació senzilla de fer anar en la que es poden afegir branques en totes direccions des de la mateixa web. Per consultar el que hi ha només cal anar a la pàgina principal i cercar els cognoms que interessin. En el cas dels Busquets George es poden veure les entrades que jo hi he fet i a més les que ha fet en Josep Ainaud de Lasarte, que és descendent dels Lasarte, copropietaris del Diluvio amb els Busquets.
Òbviament hi falta molta informació de les moltes branques de la familia Busquets i us convido a afegir noms i dates de naixement i mort, professions i altres detalls. Només cal que m'ho digueu i us puc donar d'alta en el meu compte com amics per manipular el mateix arbre. Si ho preferiu, també em podeu donar a mi la informació que vulgueu publicar i jo mateix la posaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada